Caractéristiques principales de la Nouvelle C4
Conception raffinée
Une vie sereine
Électrifié et efficace
Dynamisez votre voyage hybride
Combinez efficacité et polyvalence
Faites des économies
Facile à utiliser
3 niveaux d'équipement
2 motorisations
6 couleurs de carrosserie
Nouvelle C4 : votre meilleur choix, à partir de 31 900€*
3 niveaux d'équipements
2 motorisations
6 couleurs de carrosserie
Nouvelle C4, votre meilleur choix à partir de
31 900€*
La nouvelle C4 est disponible avec 3 niveaux d'équipements
Equipements de la C4 YOU Hybride
Design extérieur :
- Jantes acier 16 pouces avec enjoliveurs acier et design
- Phares avant à LED
- Feux de jour à LED
- Clips couleur Noir Pur
- Plaque de protection avant Gris Mercure Satiné
Intérieur et infodivertissement :
- Écran tactile central 10"
- Radio DAB, téléphone Bluetooth® et streaming audio
- Tableau de bord numérique couleur 5,5" côté conducteur
- Mise en miroir Apple CarPlay™ et Android Auto©
- Sièges en tissu
- Réglage de la hauteur des sièges conducteur et passager
- Volant en cuir grainé
Confort et sécurité :
- Suspension Citroën Advanced Comfort® (i) Suspension avec double butée hydraulique progressive. Cette conception brevetée garantit un confort optimal aux occupants du véhicule, quelles que soient les conditions de route.
- Aide au stationnement arrière
- Climatisation automatique
- Allumage automatique des phares
- Freinage de sécurité actif
- Avertisseur de franchissement involontaire de ligne
- Rétroviseurs extérieurs électriques et dégivrants
Equipements de la C4 PLUS
(en plus des équipements de la YOU)
Design extérieur :
- Jantes en acier de 18 pouces avec enjoliveurs AEROTECH
- Poignées de porte extérieures couleur carrosserie
Intérieur et infodivertissement :
- Tissu noir / Sièges TEP gris
- Siège conducteur avec soutien lombaire réglable
Confort et sécurité :
- Sièges Citroën Advanced Comfort® (i) Sièges Advanced Comfort avec mousse haute densité et épaisseur de mousse supplémentaire pour assurer un niveau de confort optimal à chaque trajet.
- Caméra de recul
- Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement
C4 COLLECTION equipment
(in addition to PLUS)
Exterior design :
- 18'' AMBER Black Alloy Wheels
- Dark tinted rear windows
- Red André color clips
- Silver Chrome Satin front skidplate
- Perla Nera Black 2-Tone roof
Interior & Infotainment :
- 3D connected Navigation System (i) The navigation experience is optimized thanks to real-time data (traffic information, fuel prices, etc.).
- 7” color digital driver’s instrument cluster
Comfort & Safety :
- HD rear camera with top rear vision function (i) Allows you to view the rear view of the vehicle on the touchscreen, enhanced with coloured markers, as well as a reconstructed image of its rear environment at 180°.
- Keyless entry & start
Equipement de la C4 MAX
(en plus des équipements de la PLUS)
Design extérieur :
- Jantes alliage 18'' AMBER diamantées
- Vitres arrière teintées
- Clips couleur or satiné
- Plaque de protection chromée argent satiné
Intérieur et infodivertissement :
- Système de navigation 3D connecté (i) L’expérience de navigation est optimisée grâce aux données en temps réel (infos trafic, prix du carburant, etc.).
- Tableau de bord numérique couleur 7'' côté conducteur
- Sièges TEP noir / TEP gris clair
- Volant cuir de luxe
- Plancher de coffre à deux positions
Confort et sécurité :
- Caméra de recul HD avec vision arrière supérieure (i) Permet de visualiser la vue arrière du véhicule sur l'écran tactile, agrémentée de repères de couleur, ainsi qu'une image reconstituée de son environnement arrière à 180°.
- Aide au stationnement avant et latéral
- Régulateur de vitesse adaptatif avec fonction Stop & Go
- Reconnaissance étendue des panneaux de signalisation
- Feux de route intelligents (i) Lorsqu'un véhicule est détecté venant en sens inverse ou vous dépassant, les feux de route intelligents passent des feux de route aux feux de croisement.
- Détection d'angle mort
- Accès et démarrage sans clé
- Rétroviseur intérieur électrochrome
Exclusive features
Sièges Citroën Advanced Comfort®
Nouveau groupe d'instruments de 7 pouces
Infodivertissement de dernière génération
Conduisez en toute sécurité
How to buy Online or Instore
1. CONFIGURE OR SELECT IN STOCK CAR
2. SELECT A DEALERSHIP
3. VALIDATE & ORDER
4. WAIT & ENJOY
Shipping options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
Payment options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
F.A.Q
How do I order online?
On this website , you are able to review our offers and personalise an offer to suit your needs and if you would like you can continue to order online.
You can personalise an offer by configuring the car for example choosing from the available paints, engines, interior trims and options.
You can personalise the finance settings by adjusting the term, mileage and cash deposit levels. Please note that currently this website only offers the ability to order online with Personal Contract Purchase (PCP) finance through Stellantis Financial Services UK Limited, the official finance partner of Citroën UK. However other finance options are available and you can discuss these with any of our Citroën retailers.
Once you have personalised the offer to suit your needs, you can choose to continue to order online, save it so you can review it later or send us a request for assistance and we'll get in touch to help.
If you would like to order online you will need some key pieces of information in order to complete the process. You will need to have handy your driving licence, bank information and employment details. This information is required to apply for finance.
The online process can take between 20-30 minutes and there is help available along the way via phone, email or live chat.
I have a question about Ordering Online, who can help me?
Our Online Sales Support Team are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays.
Please call on 0800 042 2255, Email: citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Our network of UK Retailers will also be happy to assist.
What finance options are available online?
PCP (Personal Contract Purchase) is currently the only available finance option on this website.
Other finance options are available but currently only through our network of Citroën retailers.
What is PCP finance?
PCP means Personal Contract Purchase and is a way of financing a vehicle purchase.
With Personal Contract Purchase (PCP), you can purchase your vehicle with a deposit, monthly payments and, if you wish to own the vehicle at the end, a balloon payment (also know as the Guaranteed Future Value). Since you won’t have to pay for part of the car until the end of the contract, this gives you additional flexibility.
I currently own a car. Can I use it as a part exchange?
If you currently own a car you may want to part exchange this for a new vehicle.
On this website , we are able to give you an estimated valuation for your current car for guidance purposes only.
However, our network of Citroën retailers will be able to assist you further with your current car and, after inspection, give you a firm valuation for your current car.
If I order online, how long it will take for me to get my new car?
During your online journey, we will show you an indicative lead time to build one. However, we do have stock of certain vehicles and may be able to offer you an earlier handover if that is convenient.
If you need a very quick delivery, please contact us and we can explain what vehicles are currently available. Or you can always contact our network of Citroën retailers.
What happens if I want to make a change to my online order?
If you want to make any changes to your order, please contact our Online Sales Support Team who are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays on 0800 042 2255 or citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Or contact your selected retailer directly.
How do I find my local Citroën Retailer?
You can find the contact details of your nearest Citroën Retailer on the Online Store Locator as you progress through your online order.
Or, you can find them directly by clicking here.
Who is supplying my new vehicle?
Please see the Citroën store Terms and Conditions here at the bottom of the page that will explain the roles of the different partners in the order online process. But your order will be placed with your prefered Citroën retailer.
How to use a promo code?
To use a promo code, on CItroën Store, simply pick the model and trim that you're interested in, personalise it the way you like and then go to the Order Summary page by clicking Continue. On the Order Summary page, you'll see a box labelled ADD A PROMO CODE. Simply add the code you've been given into this box and then click on the Apply button to receive the discount.
Note - only one valid Promo Code can be applied to an Order.
Get your C4 in 14 days
Discover C4 with an ambassador
Discover or/and try C4 with an owner
There is no better testimony than the ones of our ambassadors.
Whether to answer your questions or to test drive the C4, these happy owners are the best at sharing their experience behind the wheel of their C4.
So don't wait any longer to discover C4 from a new angle!
Join our community, become an ambassador in few clicks
Do you own a C4 and are you as passionate as we are? So join the Citroën community and become an ambassador.
Once your application is validated, you will then be able to share your passion and gain exclusive advantages such as:
- Participation in exclusive Citroën brand events,
- Vouchers from major brands,
- Discount on certain products from the Citroën Lifestyle store.
ChatGPT
Citroën Flexcare
8 ans de garantie
Services connectés
Maintenance préventive
Cargo Tray (Plateau de chargement)
Le bac à chaussures est fabriqué en plastique thermoformé et s'adapte parfaitement aux dimensions de la chaussure.
Il protège la chaussure pour toutes vos activités outdoor.
Étanche, antidérapant et très résistant, il est simple à manipuler et facile d'entretien.
Barres de toit
Les barres de toit transversales augmentent votre capacité de chargement et facilitent le transport d'objets volumineux.
Conçues pour être polyvalentes et sûres, elles permettent toutes les solutions de transport sur le toit : coffre de toit, porte-vélos, porte-skis…
Installation sûre et rapide sur le véhicule.
Tapis toutes saisons
Les tapis toutes saisons sont fabriqués à partir d'un matériau caoutchouté robuste, spécialement conçu pour offrir une protection maximale contre les intempéries.
Ces tapis sont disponibles en différentes textures et styles, avec des options de découpe sur mesure qui s'adaptent parfaitement à votre véhicule.
Contrairement aux tapis en moquette, les tapis en caoutchouc sont faciles à nettoyer et à entretenir.